E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi

Sigorta komisyon gider belgelerinizi dijitalleştirin, süreçlerinizi hızlandırın

%70
Maliyet Tasarrufu
Saniyeler
İçinde Oluşturma
%100
Güvenli Sistem
10 Yıl
Yasal Arşiv

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Nedir?

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi, sigorta acentesi veya brokerler tarafından sigorta şirketlerinden alınan komisyonların elektronik ortamda belgelendirilmesi sistemidir. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından onaylanmış sistemler üzerinden düzenlenir.

Bu sistem sayesinde, sigorta komisyon gider belgeleri elektronik ortamda oluşturulur, imzalanır, gönderilir ve arşivlenir. Kâğıt belgelerin yerine geçen ve aynı hukuki geçerliliğe sahip elektronik belgelerdir.

Sigorta Acenteleri

Sigorta acenteleri için ideal

Brokerler

Sigorta brokerleri için mükemmel

GİB Uyumlu

Yasal gereklilikleri karşılar

Kimler E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Kullanabilir?

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi uygulaması, sigorta sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için idealdir:

  • Sigorta acenteleri
  • Sigorta brokerleri
  • Sigorta şirketleri
  • Komisyon belgesi düzenleyen tüm sigorta işletmeleri

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Zorunlu Mu?

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi uygulaması isteğe bağlı bir uygulama olup, dileyen mükellefler başvuru yaparak söz konusu uygulamadan yararlanabilirler.

Gelir İdaresi Başkanlığı en az 3 aylık zaman süresi belirleyerek, E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi uygulamasına ilişkin geçiş zorunluluğu getirmeye ve bu durumu ebelge.gib.gov.tr adresinde yayımlanacak duyurularla belirlemeye yetkilidir.

Sigorta Komisyon Gider Belgesi Nasıl Düzenlenir?

Yazılım Seçimi

Uygun bir e-sigorta komisyon gider belgesi yazılımı seçilir. Bu yazılımın, yasal düzenlemelere uyumlu ve kullanıcı dostu olması önemlidir.

Veri Girişi

Sigorta acentesi veya broker tarafından, sigorta şirketlerinden alınan komisyonların detayları yazılıma girilir. Bu veriler, poliçe numarası, komisyon oranı, komisyon tutarı gibi bilgileri içerebilir.

Belge Oluşturma ve Onaylama

Yazılım, girilen verilere dayanarak e-sigorta komisyon gider belgesini oluşturur. Elektronik imza veya mali mühür kullanılarak belgenin doğruluğu ve güvenliği sağlanır.

Gönderim ve Arşivleme

Oluşturulan e-belge, ilgili sigorta şirketine veya yetkili mercilere elektronik ortamda iletilir. Belge, yasal saklama süresi boyunca güvenli bir şekilde dijital ortamda arşivlenir.

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi'nin Avantajları

  • Kâğıt, baskı, kargo ve arşivleme maliyetlerinden tasarruf sağlar
  • Saniyeler içinde E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi oluşturulur ve istenirse basılabilir
  • Belgeler mail ya da SMS yoluyla müşteriye otomatik gönderilir
  • Seçilen tarih aralığındaki tüm belgeler, resmi muhasebe programına otomatik aktarım yapılır
  • Manuel işlemler ve hata riski ortadan kalkar
  • Elektronik imza veya mali mühür ile güvenli belge onayı
  • 10 yıl boyunca güvenli dijital arşivleme
  • Online erişim ile istediğiniz an belgelerinize ulaşabilirsiniz
  • ERP ve muhasebe programlarıyla tam entegrasyon
  • Çevre dostu, kağıt kullanımını azaltır

ERP ve Muhasebe Programınıza Tam Entegrasyon

Neredeyse tüm programlar ve muhasebe programı ile anlaşmalı olan Neo Yazılım ayrıcalığıyla ERP sistemi ve muhasebe programına tam entegre hizmet alacaksınız.

Giden belgeleriniz bu sistemlerinizden otomatik gidecek, gelen belgeleriniz sistemlerinizin cari ve stoklarına otomatik işlenecek ve müşaviriniz programına otomatik aktarılacaktır.

Tüm Resmi Muhasebelere Tam Otomatik Aktarım

Neo Yazılım resmi muhasebeye aktarım modülü sayesinde, tüm E-Sigorta komisyon gider belgelerinizi dilediğiniz aralıklarla mali müşavirinizin kullandığı resmi muhasebe programına aktarabilirsiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken belgeleri toplu seçip ilgili resmi muhasebe programının adının yazdığı kutucuğa tıklamaktır. Tüm işlemler otomatik olarak gerçekleşir.

Anahtar Teslim Hızlı Kurulum

Neo Yazılım ile çalışmaya karar verdikten sonra, TÜBİTAK'a mali mühür başvurusu, GİB E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi, E-Fatura, E-Defter vb. tüm başvurular ve mali mührünüzün çalıştırılması dâhil tüm işlemler, Neo Yazılım saha temsilciniz tarafından halledilir.

Sonrasında Neo Yazılım merkez 30 dakika içinde portalinizi açar ve kullandığınız ERP ve muhasebe programına entegrasyonunuzu sağlar.

7/24 Özel Müşteri Temsilci

İlinizde sizlere özel atanan satış ve servis saha temsilciliği tarafından tüm başvuru, kurulum, eğitim ve teknik servis desteği alırsınız.

Neo Yazılım merkezde, 7/24 arayabileceğiniz bir asıl bir de yedek müşteri temsilcisi size özel atanır. Herhangi bir sorunuzda veya teknik destek ihtiyacınızda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Avantajlı Fiyatlar ve Etik Ücretlendirme

Neo Yazılım E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi ile kâğıt, baskı, kargo, arşivleme gibi zaman ve para maliyetleriniz minimum seviyelere düşer.

Neo Yazılım, aylık sabit, yıllık sabit, güncelleme, kota aşımı gibi etik olmayan aldatıcı ve gizli tarifeler uygulamaz. Kalan kontörünüz ay sonu ve yılsonu gibi bahanelerle yakılmaz, devreder.

Portal aktivasyonları ücretsizdir. ERP programınıza entegrasyon ücretini bir kerelik ödersiniz ve ömür boyu kullanırsınız. Kullanımınız boyunca kontör ücreti dışında hiçbir ücret ödemezsiniz.

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi Hizmetimiz Hakkında Detaylı Bilgi

E-Sigorta Komisyon Gider Belgesi sistemine geçiş yapmak veya mevcut sisteminizi iyileştirmek için uzman ekibimizle iletişime geçin

0850 308 4651 İletişim Formu

Portal Giriş Seçenekleri

Giriş yapmak istediğiniz portalı seçin

E-Fatura Portal

E-Fatura, E-Arşiv ve E-İrsaliye işlemleriniz için

Neo CRM

Kurumsal kaynak planlama ve yönetim sistemi

Bayi Başvuru

Formu doldurarak bayi ağımıza katılabilirsiniz